oaiaaia

say hello to the little skinhead inside

Oameni de fotbal

A fost duminica Rapid – Steaua, incheiat cu un egal care avantajeaza pe Dinamo. Despre meci am doar cateva cuvinte: am pierdut 90 de minute sa vad un spectacol de liga a 2-a.

Ce e de notat la acest derby este gestul pe care l-a facut Nicolae Manea(Director tehnic al echipei Rapid), catre galeria echipei Steaua, dupa primele 45 de minute. Apoi declaratia acestuia:

"Am dus degetul la gura pentru ca ma durea dintele"

Citește în continuare

noiembrie 10, 2008 Posted by | Uncategorized | , , , | Lasă un comentariu

Un blog interesant pe zi

De cand am inceput sa scriu pe blog, vizitez in fiecare zi zeci de bloguri noi, citesc, ma amuz, las mesaje, etc. 

Azi am dat peste Viata de Papushele, care m-a intretinut pentru vreo ora din timpul meu liber, si am zis ca merita un post despre asta… cine stie poate o sa va distreze si pe voi. Mai am mult de citit, dar las si pentru maine.

Mai multe despre MIa, Poofa, Suzie si Linda gasiti aici si aici

Si ca sa termin post-ul in stilul lor: „La mai multe articole! Fataaaaa!”

papushele

noiembrie 10, 2008 Posted by | Uncategorized | , , | Un comentariu

Cand scazi in sondaje, majorezi salariile

Nu am urmarit cu prea mare interes problema majorarii salariilor profesorilor, dar o sa incerc sa relatez ce am inteles pana acum.

Dupa protestele care au avut loc, profesorilor le-a fost promisa o majorare salariala cu 50%. Au plecat oamenii fericiti acasa, ca doar ce au „invins” sistemul. Dupa ceva timp „alesii” au zis ca o sa se mareasca cu 50%, dar abia in aprilie 2009. Nici o problema daca tot se maresc, numai ca… dupa inca ceva timp, au spus ca o sa se mareasca in aprilie daca se intampla „nu mai stiu exact ce”.

Iar a fost vehiculata o greva a profesorilor. Tariceanu a inceput sa scada in sondaje si cum alegerile parlamentare bat la usa, trebuie rezolvata cumva treaba asta ca sa nu aiba partidul de pierdut din cauza declaratiilor. Si cum sa ii prostesti aduci iar de partea ta pe alegatori, daca nu le promiti bani care probabil nu exista?

Concluzie? 

Pai daca Produsul Intern Brut nu creste considerabil in urmatoarea perioada, nu prevad mariri salariale si asta din cauza ca nu o sa existe bani pentru mariri salariale, iar daca se maresc salariile in invatamant oare cat timp o sa treaca pana si celalalte sectoare bugetare o sa doreasca mariri salariale?

Si pana la urma chiar daca o sa se mareasca salariile, nu prea o sa conteze daca cresterea salariala o sa fie inghitata de inflatie si preturile o sa creasca. 

"Profesorii vor avea salarii mai mari cu 50%, dar o paine va costa de cinci ori mai mult."- Tariceanu

Sursa: Hotnews si qtip

noiembrie 10, 2008 Posted by | Uncategorized | , , , , | Lasă un comentariu

Masini multe, „oferte” bune, bani…

Ca piata auto este in cadere, observam toti. Mai toti dealerii vin cu oferte din ce in ce mai disperate. Eu ma intreb cine o sa mai cumpere, cine o sa se mai indatoreze bancilor, in plina criza financiara?

Chiar daca ofertele sunt bune, cati o sa cada iar in capcana asta? Nu este prima data cand se intampla asta la noi… oare cati o sa se mai planga ca au facut credite sa isi ia masini, iar apoi nu mai au bani sa plateasca rata?

Pe cand altii vin cu oferte, care sa suprasatureze piata auto romaneasca, Dacia intrerupe iar activitatile intre 20 noiembrie – 7 decembrie.

Eu sunt de parere ca nu are rost sa iti iei o masina acum daca nu ai sa dai banii pe loc, mai ales ca vezi masini de vanzare peste tot cand iesi din casa. Din cei care le vand cati oare sunt cei care le vand pentru ca s-au plictisit de ele si doresc alte minunatii de masini scumpe, si cati sunt cei care le vand pentru ca nu isi mai pot permite sa plateasca rata?

Au inceput sa ma plictiseasca oamenii care se indatoreaza aiurea…

noiembrie 10, 2008 Posted by | Uncategorized | , , , | 3 comentarii