oaiaaia

say hello to the little skinhead inside

Voteaza! Daca ai cu cine!!!!

Locuiesc in Bucuresti, in sectorul 4. O sa votez(daca o sa o fac) in colegiul S8. Si ca un centatean ingrijorat, intru eu sa ma informez bine despre cine candideaza in colegiul S8, sa aflu si eu domne cu cine votez… ca doar vreau sa imi respect obligatiile de cetatean model.

Aflu numele candidatilor si raman confused-monkey. Oare cine sunt astia? Recunosc doar un nume… asa ca incep sa caut pe google date despre ei. Sa vad si eu cat de frumos ma mint, si sa ma hotarasc pe care il desemnez sa ma fure. 

Candidatii sunt: Dan Voiculescu – PC, Paul Mircescu – PNL, Razvan Ionescu – PD-L, Jozsef Birtalan – UDMR, Gigel Andrabulea – PNG-CD.

Ce aflu despre respectivii din ce ma interesa:

Dan Voiculescu: Aici gasesc destule informatii. Este un personaj destul de cunoscut, si am gasit si site-ul de campanie. Insa ce nu am gasit: declaratia de avere, dar dupa ce am stat si m-am gandit putin mai bine… nu e chiar asa important, doar nu o sa se dea mare omu acum cu ce a furat… dupa mandat o sa aiba cu ce sa se dea mare(„HA! v-am facut iar”), daca iese el.
Paul Mircescu: activitate profesionala – nimic, functii si activitati – nimic, declaratii de avere – nimic!!!
Razvan Ionescu: activitate profesionala – nimic, functii si activitati – nimic, declaratii de avere – nimic!!!
Jozsef Birtalan: activitate profesionala – nimic, functii si activitati – nimic, declaratii de avere – nimic!!!
Gigel Andrabulea: activitate profesionala – nimic, functii si activitati – nimic, declaratii de avere – nimic!!!

Dupa lungi cautari am ramas la fel de nedumerit ca la inceput. Si stau eu si ma gandesc cu cine o sa votez. Nu o sa votez cu partidul comunist conservator(scuze… mi-a scapat), de gigei mi-a ajuns, UDMR?????, PD-L sau PNL(parca erau acelasi partid? wtf?). 

Pierdut „ales” care sustrage bine! ofer recompensa.


Nu stiu de ce, dar mie imi suna a blat ce se intampla la colegiul S8 Bucuresti.

La voi in colegii cum stau lucrurile?

noiembrie 9, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

3 comentarii »

  1. Voteaza frate cu Voiculescu! Mie mi se pare o super-afacere sa-ti vina mogulul pe strada. Ca de facut – am aflat ca a inceput sa faca inca de acum patru luni.

    Comentariu de Andrei | noiembrie 13, 2008

  2. Si, by the way, stiu sondajele. Iese 100% Voiculescu, probabil direct, cu peste 50%. Baga si tu un nas la sediul lui de campanie de pe Obregia, sunt niste gagici misto – una Ofelia, cu buze senzuale.

    Comentariu de Andrei | noiembrie 13, 2008

  3. Ce a inceput sa faca? Eu personal nu am gasit nimic online despre ce a inceput el sa faca. Vreau sa vad proiecte si rezultatele proiectelor… nu doar vorbe. Si nu trebuie sa vina el pe strada la mine… sa stea in birou dar sa rezolve ceva si atunci as vota.
    Sunt convins ca el o sa iasa… pentru ca nu are cu cine sa concureze.
    Si de gagici… nu ma intereseaza asta… nu pentru asta votez. O sa trec totusi pe la sediul de campanie sa ma informez despre proiectele pe care le-a demarat(de acum patru luni)

    Comentariu de oaiaaia | noiembrie 14, 2008


Lasă un comentariu