oaiaaia

say hello to the little skinhead inside

Ma gandesc sa ma mut

Acum 2 zile mi-am instalat platforma WordPress pe localhost sa vad cat de limitat sunt daca tin blogul pe ***.wordpress.com. Dupa ce mi-am bagat eu nasul prin toate fisierele si am instalat mai multe plugin-uri, mai multe teme, am hotarat ca ar fi bine sa mut blogul.

Daca are careva o sugestie: un host bun sau cineva care sa se ocupa de custom wordpress themes… astept un mail(mail-ul il gasiti la contact) sau un comentariu aici. 

Nu dispun de foarte multi bani momentan, dar macar sa stiu la cine sa apelez pentru design-ul blogului.

Noiembrie 13, 2008 - Posted by | Uncategorized | , ,

4 comentarii »

  1. Teme bune gasesti si free, dar ma rog, daca vrei ceva unic… nu te pot ajuta momentan din lipsa de timp. Si eu am o tema free desi un minim de pricepere am.
    Cat despre host, eu sunt pe mxhost.ro si nu platesc mult. Serverele lor chiar se misca bine, eu nu am intalnit probleme.
    Iti mai trebuie si domeniu. Iti recomand domeniu.ro ca asta e pe viata. Platesti mai mult o data, dar il ai forever.
    Sau poti opta pentru hosting free si ai si subdomeniu de genul asta de la wordpress, domeniu.subdomeniu.ro
    Dar hosting free nu iti recomand, au multe restrictii si cand ti-e lumea mai draga, pica serverele.

    Comentariu de definitiv! | Noiembrie 14, 2008

  2. Incearca sa’ti cumperi un domeniu … hostinguri ieftine exista destule. Eu as sugera pe godaddy unde e cam 3-4$/luna cel mai ieftin. Cumperi direct cu cardul say paypal accepta si din RO. Poti cumpara si domeniul tot de acolo.

    Insa nu poti folosi acel host in adult-content. Pentru siteuri cu continut „discutabil” exista solutia unui server dedicat pentru care nu exista restrictii, esti proprietarul, tu raspunzi de server.

    Comentariu de ByREV | Noiembrie 14, 2008

  3. @definitiv – Mersi de sugestie. Am intrat pe mxhost si au preturi bune pentru hosting. 6E/luna este un pret destul de bun. De domeniu ma gandesc la ceva .ro… dar sa vad cum fac cu tema pentru wp.
    @ByREV – Am consultat si GoDaddy. Dar domeniu .ro am vazut ca nu ofera si pentru hosting prefer hosting romanesc.
    Nu ma interesa adult-content… Mersi de sugestie.

    Comentariu de oaiaaia | Noiembrie 14, 2008

  4. Recomand Bunt Hosting -> hosting.bunt.ro -> 2 fibre, BGP, slabe sanse pentru downtime. Pana in prezent, sunt multumit de calitatea gazduirii.

    Comentariu de dave007 | Mai 8, 2009


Lasă un răspuns

